تبلیغات در سایت ما

سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل

درباره ما
 سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل
به وب سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات و موبایل خوش آمدید. در این سایت هدف ما آموزش برق، الکرونیک، کامپیوتر، مخابرات، میکروکنترلر، میکروپروسسور، دیجیتال و... می باشد. از شما خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در اداره این سایت یاری فرمایید. ثبت نام در سایت هم فراموش نشه. با تشکر مدیریت سایت
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 13
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42 نفر
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 7
  • ورودی امروز گوگل : 4
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 13
  • آي پي ديروز : 2
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 2060
  • بازدید کلی : 39685
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.20.238.187
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما سایت در چه سطحی است؟
    امکانات جانبی

    قدرتمندترین سیستم امنیت سایبری

     

    محققان استرالیایی در حال کار بر روی مکانیک کوانتومی هستند که امکان توسعه قدرتمندترین و غیرقابل نفوذترین روش امنیت سایبری را فراهم می‌کند.

    به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با کمک محاسبات کوانتومی می‌توان قابلیت امنیت داده‌های کشور را افزایش داد و محققان در حال توسعه تکنیک جدید «رمزنگاری کوانتومی» هستند.

    رمزنگاری شامل سه بخش اصلی فرستنده، گیرنده و هکر است؛ هکرها قادر به رهگیری ارتباطات بدون شناسایی فرستنده و گیرنده هستند، اما در شیوه رمزنگاری کوانتومی با شناسایی هکر و از بین بردن یا تغییر دادن پیام ارسالی از دسترسی به اطلاعات جلوگیری می‌شود.

    در این شرایط هر تلاش برای هک کردن و دسترسی غیرمجاز به داده‌ها با کمک سد رمزنگاری کوانتومی متوقف می‌شود.

    برای ساخت یک تراشه کوانتومی، یک اتم منفرد فسفر به تراشه‌های سیلیکونی منظم معرفی می‌شود که امکان خواندن و نوشتن اطلاعات کوانتومی در جهت مغناطیسی هسته را فراهم می‌کند.

    این فناوری با هدف ایجاد یک شبکه غیرقابل نفوذ برای امنیت داده‌های کشور دولت استرالیا در حال توسعه است.

    Google Translate بدون نیازی به اینترنت!

    شرکت گوگل پس از بروز رسانی Google Translate نیاز استفاده از اینترنت را در این اپلیکیشن حذف کرد و از این پس به صورت افلاین نیز می تواند نیاز کاربران خود را پاسخ دهد .

    به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورد آی تی، شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که درست در زمانی که می بایست متنی را ترجمه کنید،امکان دسترسی به اینترنت را نداشته باشید و حتی با کمک دیکشنری نیز کاری از پیش نبرید،زیرا با وجود دیکشنری های آفلاین بازهم هستند کاربرانی که Google Translate که علاوه بر ترجمه لغات قابلیت ترجمه جملات را نیز داراست را ترجیح می دهند و اکنون خبری خوش داریم برای علاقمندان و کاربران این اپلیکیشن،با ما همراه باشید.

    گوگل آپدیت جدید اپلیکیشن Google Translate را منتشر کرده و در طی این بروزرسانی قابلیت ترجمه آفلاین را نیز به این اپلیکیشن پرطرفدار افزوده است.

    این قابلیت تنها برای ۵۰ زبان فعال است و خبر خوش اینجاست که زبان فارسی نیز جزء این ۵۰ زبان بوده و خوشبختانه این قابلیت برای کاربران فارسی زبان نیز در دسترس می باشد و اما نحوه فعالسازی این قابلیت :

    ۱- اپلیکیشن را به روز رسانی کرده و یا نسخه جدید را دانلود کنید

    ۲-در قسمت تنظیمات گزینه Offline Languages را انتخاب نمایید

    ۳- از لیست زبان های موجود گزینه Persian را انتخاب کنید

    پس از انجام این مراحل، کلیه DataBase زبان فارسی در سیستم شما ذخیره می شود که حجم اطلاعات مربوط به آن ۱۳۶ مگابایت است. این قابلیت هم اکنون برای اندروید ۲٫۳ و نسخه های جدیدتر در دسترس است ولی متاسفانه هنوز خبری در مورد نسخه مربوط به سیستم عامل iOS منتشر نشده است . 

    هک شدن وبسایت رسمی Nimbuzz توسط یک هکر ایرانی

     

    وبسایت هکرز پست گزارش می دهد که دامین ها و ساب دامین های زیر توسط یک هکر ایرانی با نام مستعار “سورنا” هک شده اند :

    developers.nimbuzz.com

    shop.nimbuzz.com

    services.nimbuzz.com

    get.nimbuzz.com

    profile.nimbuzz.com

    nimbuzzout.com

    البته در هنگام انتشار این خبر همه چیز به حالت عادی بازگشته است اما از اینجا می توانید صفحات دیفیس شده را مشاهده کنید .

    این هکر ایرانی به دلیل حمله خود اشاره نکرده است ؛ اما از طریق جملاتی که در صفحات دیفیس شده نوشته است می توان گفت که هدف او فقط گوشزد کردن امنیت پایین سایت بوده است . تا این لحظه شرکت نیمباز توضیحی در مورد این حمله نداده است .

    در عین حال شایان ذکر است که شرکت نیمباز در آوایل ماه آوریل اعلام کرد که قصد دارد یک پروژه Bug Bounty راه اندازی کند تا متخصصان امنیتی به کشف حفره های نیمباز تمایل نشان دهند .

    منبع

    توضیح : پروژه Bug Bounty پروژه ای که طی آن به کسانی که حفره های امنیتی یک برنامه را پیدا کنند ، مبالغی که بعضا تا چند هزار دلار نیز می رسد ، جایزه داده خواهد شد . مثل مبالغی که شرکت گوگل در قبال یافتن حفره های امنیتی مرورگر کروم به متخصصان امنیت می دهد .

    اینترنت گیگابیتی گوگل، رقیبی به نام Vermont پیدا کرد

    این شرکت در حال حاضر به ۱۷۵۰۰ خانه سرویس اینترنتی می‌دهد، از این عده ۶۰۰ نفر طالب اینترنت گیگابیتی شده‌اند.
    اما چطور می‌شود که یک شرکت چنین طرح بارونکردنی‌ای را ارائه می‌دهد؟
    یکی از توجیهات می‌تواند هدیه تشویقی دولت فدرال باشد، این هدیده معادل ۹۴ میلیون دلار است، دولت فدرال مقرر کرده بود که تا پایان سال میلادی جاری، مناطقی دورافتاده‌ آمریکا که دسترسی به شبکه فیبر نوری ندارند، به این شبکه متصل شوند و هدیه ۹۴ میلیون دلاری برای تشویق شرکت‌ها به این کار پیشنهاد شده بود. و حالا با استفاده از این اعتبار شرکت Vermont موفق به این کار شده است.
    رئیس شرکت Vermont -آقای مایکل گوییت- گفته است که در نظر دارد به منظور در کتابخانه‌های ایالتی، همایش‌هایی برای آموزش عمومی برای آشنا کردن مردم با اینترنت گیگابیتی برگزار کند. 

    مرورگر مایکروسافت در محیط‌های شغلی اول است

     

    برآوردهای شرکت پژوهشی فورستر نشان می‌دهد در محیط‌های کاری از اینترنت اکسپلورر بیش از سایر مرورگر‌ها استفاده می‌شود.
    استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر و سیستم عامل ویندوز ایکس پی که هر دو از محصولات شرکت مایکروسافت است، هم اکنون از رواج گسترده‌ای در محیط‌های کاری برخوردار است. بر اساس این برآورد‌ها، در میان ۷۳۰۰ نفر از کارکنان بخش آی.تی شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در مطالعه فورستر شرکت کرده‌اند، بیش از ۴۰ درصد از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده می‌کنند.
    مرورگر کروم نیز مورد استفاده ۸. ۲۷ درصد از این افراد است و ۴. ۲۵ درصد نیز از مرورگر فایر فاکس موزیلا استفاده می‌کنند. مرورگر سفری اپل نیز در این میان ۸. ۱ درصد سهم دارد.
    پژوهشگران فورستر در توضیح این یافته‌ها گفته است چون اینترنت اکسپلورر مرورگر اصلی و از پیش تعریف شده در بسیاری از دستگاه‌های رایانه‌ای تحت ویندوز است، سهم آن در محیط‌های کاری و شغلی بیش از سایر مرورگرهاست.
    سهم اندک اینترنت اکسپلورر در محیط‌های شغلی اروپا نیز موید این نظر پژوهشگران است، چرا که کمیسیون اروپا چند سال قبل مایکروسافت را به خاطر انحصارطلبی در زمینه نصب اینترنت اکسپلورر بر روی رایانه‌های تحت ویندوز محکوم کرد و این شرکت از آن پس دیگر حق ندارد اینترنت اکسپلورر را به عنوان مرورگر اصلی به کاربران تحمیل کند.
    این شرکت اخیراً نیز به خاطر نقض این حکم ناچار شد ۷۳۳ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.
    بر اساس این گزارش، فورستر در مطالعه خود پیش‌بینی کرده است افزایش استفاده از ابزارهای همراه در محیط کار رفته رفته باعث کاهش سهم مرورگر اینترنت اکسپلورر خواهد شد.
    برآوردهای فورستر همچنین نشان می‌دهد علیرغم اینکه پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ایکس.پی کمتر از یک سال دیگر پایان می‌یابد، این سیستم عامل پس از ویندوز ۷ دومین سیستم عامل پر استفاده در محیط‌های کاری است.

    موتورهای جست‌وجوی ایرانی و رقابت با جست‌وجوگرهای بزرگ...

    موتورهای جست‌وجو‌گر در دنیای امروز اهمیت بسیاری یافتند؛ در این میان یکی از راه‌هایی که می‌توان در راستای استفاده کمتر از موتورهای خارجی امتحان کرد، استفاده از موتور‌های جست‌وجوی بومی و ایرانی است.

    موضوعی که مدت‌هاست بسیاری از مسوولان وزارت ارتباطات از تلاش برای راه‌اندازی آن خبر می‌دهند و این‌گونه اظهار می‌کنند که برای حمایت از بخش خصوصی آمادگی کامل دارند تا با ورود این بخش به عرصه‌ جست‌وجوگرهای ایرانی شاهد راه‌اندازی یک جست‌وجوگر قوی باشیم.

    در این میان گه‌گاه نیز نام‌هایی هم برای این موتور جست‌وجو مطرح می‌شود که از جمله این نام‌ها می‌توان به «یا حق»، «سلام» یا «فجر» اشاره کرد.

    البته راه‌اندازی یک موتور جست‌وجوی قوی پیش از هر چیز نیاز به سرمایه‌گذاری کلان دارد؛ در حال حاضر چندین موتور جست‌وجوی ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که برخی از این جست‌وجوگرها به نسبت عملکرد مناسبی هم دارند.

    به عنوان مثال در یکی از جست‌وجوگر‌های ایرانی که با نام «پارسی‌جو» و با آدرس Parsijoo.ir از مدتی پیش فعالیت خود را آغاز کرده، علاوه بر امکان جست‌وجو، امکانات جذاب دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

    به عنوان مثال شما در زمان مراجعه به صفحه اول این موتور جست‌وجو می‌توانید دمای هوا، اوقات شرعی و وضعیت آلودگی‌ هوا را نیز مشاهده کنید.

    هم‌چنین در این جست‌وجوگر امکانی در نظر گرفته شده است تا شما با تغییر شهر بتوانید اطلاعات مربوط به شهرهای دیگر را نیز به دست آورید.

    علاوه بر این بخش جست‌وجوی عکس و تصویر «پارسی‌جو» با سرعتی مناسب عمل کرده و حداقل در این روزها که جست‌وجوی عکس در گوگل مدت‌ها زمان می‌برد، این موتور جست‌وجو می‌تواند با سرعتی به مراتب بالاتر عکس‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

    نکته‌ دیگر این‌که به تازگی بخش ترجمه این موتور جست‌وجو نیز فعال شده و شما می‌توانید به دو زبان فارسی به انگلسی و بالعکس از ترجمه مطالب نیز بهره‌مند شوید.

    اما بخش جالب دیگری که در پارسی‌جو در نظر گرفته شده، بخشی است به نام «سادانا» که با مراجعه به این بخش افراد می‌توانند اطلاعات جالبی به دست آورند.

    یکی از بخش‌های در نظر گرفته شده در «سادانا» بخشی به نام ۱۱۸ است که با مراجعه به آن افراد می‌توانند بدون تماس با ۱۱۸ شماره محل مورد نظر خود را جست‌وجو کنند. البته این بخش تاکنون تنها برای استان یزد فعال شده و فعال‌شدن آن در سایر شهرهای کشور نیاز به مدتی زمان دارد.

    بخش دیگری که در «سادانا» در نظر گرفته شده بخش دارو است که دراین بخش شما می‌توانید با وارد‌کردن نام داروی مورد نظر اطلاعات متعدد و کاملی درباره‌ی آن به دست آورید و بدانید موارد هدف، مکانیسم، موارد منع مصرف و عوارض یک دارو به چه صورت است.

    هم‌چنین در قالب بخشی که به آشپزی اختصاص داده شده، شما می‌توانید اسامی غذاهای مختلف را وارد کرده تا طرز تهیه انواع مختلف آن غذا در زمانی اندک جلوی چشمتان قرار گیرد.

    دیکشنری، اوقات شرعی، مبدل تاریخ، فرهنگ معین، قرآن، آب و هوا، ماشین حساب، تعبیر خواب و رسم نمودار امکانات و بخش‌های دیگری است که در قالب این موتور جست‌وجو امکان استفاده از آنها برای کاربران فراهم شده و در نهایت به نظر می‌رسد در صورت اطلاع‌رسانی صحیح و آشنا‌کردن مردم حتی اگر به‌طور کامل این موتور جست‌وجو نتواند اطلاعاتی که در گوگل قابل دسترس است را فراهم کند اما در بسیاری موارد می‌تواند جایگزین مناسبی برای گوگل در زمینه‌ی دسترسی به اطلاعات داخلی باشد.

    البته در کنار «پارسی‌جو»، این روزها موتور جست‌وجوهای دیگری مانند «جاماسپ»، «سلام»، «پارسیک»، «ریسمون»، «بیات» و ... نیز در حال فعالیت هستند که در صورت معرفی و اطلاع‌رسانی درست علاوه بر کاهش مراجعه به گوگل و به دنبال آن تسریع جست‌وجو‌ها می‌توان در راه‌داشتن یک یا چند جست‌و‌جوگر قوی ایرانی نیز گام برداشت. 

    روشی برای استفاده از GMail به عنوان یک درایو

    اگر بخواهید فایل‌های خود را در Gmail اکانت خود ذخیره کنید، باید آن‌ها را از طریق یک آدرس E-mail دیگر به آن ارسال کنید، به عبارت دیگر باید فایل‌های مورد نظرتان را به نامه Attach کنید و سپس آن را برای Gmail بفرستید. این کار کمی وقت‌گیر و پر دردسر است، برای همین عده‌ای تصمیم گرفتند تا با نوشتن برنامه‌هایی انجام این کار را آسان‌تر کنند. ظاهرا ایده اولیه این برنامه را آقای Richard Jones برای سیستم عامل لینوکس ارائه داده است، اما در حال حاضر چند برنامه برای این کار در ویندوز وجود دارد. از جمله برنامه‌های خوب می‌توان به Gmail Drive از آقای Bjarke Vikose اشاره کرد. می‌توانید آخرین نسخه این برنامه را از آدرس: http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm دریافت کنید. Gmail Drive به صورت فایل Zip شده با حجم ۱۲۱ کیلوبایت است و پس از دریافت و باز کردن آن با برنامه‌های مخصوص Unzip، (یکی از این برنامه‌ها در بخش دریافت فایل موجود است) کافی است روی Setup کلیک کنید تا اجرا شود.

    پس از اجرای فایل Setup، اگر پنجره My Computer را باز کنید، خواهید دید که یک درایو به نام Gmail Drive به درایوهای قبلی اضافه شده است. حجم این درایو به اندازه ظرفیت Gmail یعنی حدود ۲ گیگابایت است و شما می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را به راحتی درون آن کپی کرده و یا از آن کپی کرده و یا از آن پاک کنید. دقت داشته باشید Gmail Drive یک درایو مجازی است که در حقیقت به عنوان یک لینک به درون Gmail Account شما عمل می‌کند، بنابراین زمانی Online نیستید نمی‌توانید فایل‌های خود را به این درایو کپی کنید. برای کار کردن با این برنامه علاوه بر داشتن یک اکانت در Gmail، به سیستم عامل ویندوز XP نیاز دارید. مرورگرهای اینترنت اکسپلورر از نگارش ۵/۵ به بعد، NetScape نگارش ۱/۷ به بعد، موزیلا از ۴/۱ به بعد و فایر فاکس ۸/۰ نیز به خوبی از این برنامه پشتیبانی می‌کنند.

    بعد از کپی کردن فایل‌ها به این درایو مجازی، اگر به آدرس Gmail خود Login کنید، تعدادی E-mail حاوی Attachment خواهید دید که در قسمت Subject ، نام و حجم آن فایل‌ها وجود دارد. نکته مهم دیگر راجع به این برنامه این است که در حالت عادی با اغلب سرویس‌های E-mail نمی‌توانید بیش از ۱۰ مگابایت فایل Attach کنید. اما با استفاده از Gmail Drive می‌توان به اندازه حجم خالی Gmail Box فایل کپی کرد و این برنامه به صورت خودکار آن را به Gmail Account ارسال می‌کند. به این ترتیب دیگر محدودیت ۱۰ مگابایت را نخواهید داشت. همچنین اگر فایلی از درون این درایو حذف شود، به طور خودکار از اکانت Gmail پاک خواهد شد.

    ین برنامه بسیار جالب، کاربردی و مفید است و نصب آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر پس از نصب آن، از برنامه راضی نبودید، می‌توانید به راحتی از Control Panel وارد add/Remove Programs شده و Gmail Drive Shell Extension را Remove کنید. 

    افزودن قابلیت های جدید مدیریتی به گوگل كروم توسط گوگل

     

    شركت گوگل، كنترل های مدیریتی و ادمین را تقویت كرده است تا كاركنان فناوری اطلاعات، كنترل بهتری بر روی مرورگر كروم كاربران داشته باشند.

    این شركت قابلیتی برای بخش‌های فناوری اطلاعات اضافه كرده است تا بتوانند پیكربندی محیط كاری را بر روی مرورگر كروم نصب شده بر روی رایانه‌های خانگی كارمندان اعمال نمایند.
    به این ترتیب، كاربرانی كه بر روی رایانه‌های خانگی كار می‌كنند می‌توانند به برنامه‌های Web كاری خود دسترسی داشته باشند.

    Cyrus Mistry، مدیر ارشد محصولات در وبلاگی نوشت: با مدیریت مبتنی بر وب، ادمین‌های فناوری اطلاعات می‌توانند بیش از ۱۰۰ خط مشی و تنظیمات گوگل را برای كارمندان خود از طریق پنل ادمین گوگل به دلخواه تنطیم نمایند.

    گوگل هم چنین یك فرمت جدید كروم را با نام Legacy Browser Support معرفی نمود كه ادمین‌های فناوری اطلاعات مرورگر را پیكربندی می‌نمایند به طوری كه برای سایت‌های خاص و برنامه‌های Web كه با مرورگر قدیمی بهتر كار می‌كنند، می‌تواند یك مرورگر قدیمی را راه‌اندازی نماید.

    جی‌میل مختل شد

    شرکت گوگل اعلام کرد که روز چهارشنبه برخی از خدماتش همچون جی‌میل و گوگل درایو برای مدتی دچار اختلال شد.

    گوگل عنوان کرده است که شش برنامه از ۱۳ برنامه محبوبش برای مدت کوتاهی با اختلال مواجه شده و این اختلالات جزئی بوده و کاربران کمی را تحت تاثیر قرار داده است.

    بر این اساس در پی اختلال در سرویس جی میل تنها ۰.۰۰۷ درصد از کاربران گوگل تحت تاثیر قرار گرفته‌ و این کاربران قادر به دسترسی به حساب‌های کاربری خود نبودند.

    به گزارش خبرگزاری رویترز، گوگل گفته است که در حال بررسی مشکل است اما دلیل آن را هنوز نمی‌داند.

    گوگل همچنین نگفته است که چه تعداد از کاربرانش از این اختلال متاثر شده‌اند. 

    ترسناک‌ترین موتور جستجوی جهان چیست؟

     

    این موتور جستجو اطلاعات مربوط به ۵۰۰ میلیون تجهیزات متصل به اینترنت و خدمات اینترنتی را به صورت ماهانه جستجو می‌کند. اینکه چه موضوعاتی را می‌توان با یک جستجوی ساده در Shodan یافت بسیار خیره‌کننده است، تعداد زیادی از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های امنیتی، ابزارهای خودکارسازی منازل مسکونی و سیستم‌های حرارتی که به اینترنت وصل هستند توسط این موتور جستجو قابل دسترسی است.

    این موتور جستجو می‌تواند سیستم کنترل یک پارک آبی، پمپ بنزین، سیستم خنک کننده یک هتل و یک کوره زباله‌سوزی ر ا بیابد. محققان امنیت سایبری حتی با استفاده از این موتور توانسته‌اند سیستم‌های فرمان و کنترل نیروگاه‌های اتمی و شتابگرهای ذره‌ای را نیز بیابند.

    آنچه درباره توانایی‌های جستجوی Shodan قابل توجه است،‌ و آنچه موجب ترسناک‌شدن این موتور می‌شود، این است که تعداد کمی از این سیستم‌های یافته شده از امنیت کافی برخوردارند. جستجوی ساده یک رمز عبور از پیش تعیین شده کارخانه‌ای می‌تواند تعداد بیشماری از چاپگرها، سرورها، و تجهیزات سیستم‌های کنترلی که از نام ادمین به عنوان نام کاربری و رمز ۱۲۳۴ به عنوان رمز عبور استفاده می‌کنند را در اختیار کاربران قرار دهد.

    تاکنون متخصصان امنیت سایبری زیادی از این موتور جستجو برای نمایش دادن نقاط ضعف در اینترنت استفاده کرده‌اند.برای مثال سال گذشته دن تنتلر در کنفرانس Defcon با استفاده از این موتور جستجو توانست یک کارواش را خاموش و روشن کند و یخ یک زمین هاکی در دانمارک را با تنها یک کلیک، ذوب کند. وی همچنین نشان داد سیستم کنترل ترافیک یک شهر کاملا بر روی اینترنت قرار داشته و به راحتی می شد آن را مختل کرد. همچنین وی توانست به نیروگاه هیدروالکتریکی در فرانسه دسترسی پیدا کند که از دو توربین با قدرت تولیدی کلی ۶ مگاوات برخوردار بودند.

    هریک از این موارد درصورتی که توسط فردی تبه‌کار مختل شوند، فاجعه به بار خواهد آمد! این درحالی است که بسیاری از این تجهیزات اصلا نیازی به اتصال به اینترنت ندارند و تنها به صرف اینکه بتوان آنها را از راه دور کنترل کرد،‌شرکت‌ها دسترسی به آنها را برای کل جهان امکان پذیر می‌سازند.

    با این‌همه نکته مثبت موتور جستجوی Shodan این است که این موتور جستجو کاربرد منفی ندارد. بدون داشتن حساب کاربری تنها می‌توان ۱۰ نتیجه جستجو را بر روی آن مشاهده کرد و با داشتن حساب کاربری تعداد نتایج جستجو به ۵۰ افزایش پیدا خواهد کرد. اگر کاربری بخواهد به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کند باید دلیل این نیاز خود را برای موتور توضیح داده و مبلغی نیز پرداخت کند.

    صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آخرین نظرات کاربران
    hamed - مهدی جان اولین سالگرد سایتت تبریک میگم
    پاسخ:خیلی ممنون - 1393/4/30
    پرهام - مرسی
    پاسخ: خواهش - 1392/8/3/mz0
    علي -

    با سلام..از وبت بازديد كلي كردم..خوشم اومد جالب بود


    پاسخ:ممنون - 1392/5/20
    آبی - چرا ضمیمه های جدید رو نمیذاری

    اینایی که هست قدیمی ان
    پاسخ:سلام عزیزم باشه کلیک جدید هم میذارم چند روز سرم شلوغ بود ببخشید - 1392/4/17
    آبی -

    بابت ضمیمه کلیک ممنون


    پاسخ: خواهش قابل شم رو ندارد شرمنده یکم دیر به دیر مطالب میذارم - 1392/4/14
    احمد - سلام وبسایت خوبی داری خوشم اومد مطالبت به روزه من هرروز بهت سر میزنم قربانت احمد
    پاسخ:سلام احمد جان خیلی ممنون - 1392/2/1
    رهـــــــــــا - سلام

    ببخشید شما مقاله ای درباره کاربرد لیزر در الکترونیک دارید؟

    لطفا بی خبرم نذارید
    پاسخ:سلام رها جان نه ندارم ولی برات پیدا میکنم خبرت میکنم. - 1392/1/13
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل امتیاز دهید